Barra Brava Bot’şăni

Aseară (n.r.: miercuri 14 nov a.c.) pe Discovery Channel a fost emisiunea despre hooliganii din fotbal, mai precis despre cei din Argentina. Datorită sângelui sud’american ce le curge prin vene, aceştia posedă o energie şi o pasiune pentru fotbal demne de invidiat. N-am putut totuşi să nu observ asemănările izbitoare între aceşti Barra Brava ai Argentinei, şi ai noştri North Chickens.
Împinşi de curiozitate, am pătruns în lumea înceţoşată a holiganilor bot’şăneni. Deşi iniţial am fost primiţi cu reticenţă, am reuşit în cele din urmă să ne apropiem de hooligani făcând cinste cu un rând de 50 de Saber. Discuţia s-a încins văzând cu ochii, încet-încet suporterilor bot’şăneni dezlegându-li-se limba. Astfel am reuşit să aflăm că aceştia sunt foarte bine organizaţi în stoluri, şeful fiind tot timpul înconjurat de vrăbiuţe şi guguştiuci. Duşmanii lor de moarte sunt sucevenii, dar datorită înfrângerilor ruşinoase suferite la fiecare întâlnire cu aceştia, au refuzat să ne spună mai multe. Sperăm că vom putea da mai multe detalii pe viitor despre această organizaţie în plină ascensiune, pe moment accesul la informaţii fiindu-ne restricţionat!

14 comentarii:

Anonim spunea...

bai baietilor acuma serios va intreb: va e ciuda rau ca suntem peste voi? imi pare rau da noi jucam cu echipe ca sportul studentesc , fc brasov , petrolul,fcm bacau voi deocamdata jucati cu tg bujor si fcm bacau II.va invitam sambata sa vedeti si voi sportul studentesc:))))))))))))))cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

Anonim spunea...

bai cumetre mai da te in pula mea de Paylandez (din tara paielor )De ce limita de viteza in Botosani este de 30 Km/h???? Sa nu zboare paiele de pe case....Ce? Ai glas acum Mortii mamelor voastre de nenorociti amarati si fara bani din judetul Botosani sa va fut in cur si in gura sa ma pupati in cur si in pula....futu-va parinteii in cur de oligofreni retardati mental ce sunteti Cu respect__==Iuli==__

Anonim spunea...

BRAVo tare replica

Anonim spunea...

intradevar a fost o replica tare.numai un taran poate da asa o replica.cat despre retardat mintal nu stiu care dintre noi este, dupa cum mi-ai raspuns.tu ce parere ai?
ba baiatule mori de invidie si mie imi place asta.:))))))uitate la comentariu meu si dupa aia la al tau :care e taranu?

Anonim spunea...

mai de graba v-ati face un site mai bun pt echipa de club ca ii jalnic.dar ce sa faci invidia asta:)))))))))))))))suntem mult peste voi si nu stiti ce sa mai faceti ca sa atrageti atentia

Anonim spunea...

PT ANONIMUL DIN BOTOSANI

STII CARE E CEL MAI MARE VIS AL TAU?SA DEVII SUCEVEAN :)
MAI STAI TU IN PAILANDIA CA E FAIN LA FAN ACOLO HE HEHE HE

Anonim spunea...

va e ciuda :))
muriti de invidie:))))asa imi place

Anonim spunea...

Bai Ortacule din Botosani...taran e taicatu...asta daca stii care este! Oricum ratonii ca tine sunt oricum expirati si cufuriti. Gura ca faci curent!!!!!!!

Anonim spunea...

auzi am intrebare stii ce ii ala ortac sau raton?te rog explica-mi .vad ca nici nu stii ce vorbesti.

Anonim spunea...

mai lachiosilor din suceava sugeti pula de ciobenii

Anonim spunea...

Ortac sau Raton e o specie de animal prost jumate pula jumate om care suge pula pe centura , care e din judetul Botosani si .... restul mai spuneti voi baieti...

Anonim spunea...

mai uitate in dictionar inaite sa folosesti niste cuvinte la care nici nu stii ce inseamna.si dupa cu vb dovedesti ca esti prost crescut.

Anonim spunea...

acum pe bune sa lasam gluma si injuraturile ( dar din cate commenturi am citit eu cei care injura si sunt mai ratardati sunt suceveni nu noi) daca suceava era peste botosani in plan fotbalistic ca despre asta era vorba puteati sa faceti un asemenea blog, dar nu asa cand voi jucati in C !!acum pe bune sa lasam gluma si injuraturile ( dar din cate commenturi am citit eu cei care injura si sunt mai ratardati sunt suceveni nu noi) daca suceava era peste botosani in plan fotbalistic ca despre asta era vorba puteati sa faceti un asemenea blog, dar nu asa cand voi jucati in C !!

Anonim spunea...

MUIE SUCEAVA!

DACA BAZARUL NU AR FI,VOI DIN CE ATI MAI TRAI?

SUNT CIOBAN DE LA SUGI'CEVA...
FAC SI BRANZA,FAC SI CAS...
PENTRU CEI DE LA ORAS...
SI CAND VINE CATE-O PLOAIE...
IMI BAG PULA'N'TRANSA OAIE...SI IN BRANZA SI IN CAS...
SI IN CEI DE LA ORAS...


SUGETI PULA TOTI TARANILOR...