Cantonament prematur

În perspectiva meciului cu Sportul Studenţesc, conducerea
clubului bot’şănean a considerat că jucătorii trebuie să intre în cantonament încă de pe acum, pentru o cât mai bună pregătire. Aceştia au fost cazaţi la renumitul Hotel Rapandula cotat la 4 coşuri şi un ulcior. Într-o discuţie purtată cu managerul hotelului, acesta ne-a declarat că sunt mici probleme cu ascensorul, dar se va rezolva cât mai curând posibil. Cu această ocazie ne-a fost înmânată şi prima carte poştală ce ilustrează pitorescul decor bot’şănean, pe care v-o prezentăm în premieră!


10 comentarii:

| spunea...

vedeti ca baietii stau la vila (cantonament) de 3 luni nu mai stau la Rapsodia...

ASA ROMA spunea...

asa e

Master spunea...

Atunci dati o poza ceva cu vila, ca sa-mi mai bat si eu joc, ca mi-a furat subiectu' :)

Taranu' Zurliu spunea...

ai grija ce poza iei de la 'inamici', ca iar fac spume de la copyright, nu ioane?

| spunea...

am poza dar intra pe ID meu de mess victoras.olteanu si iti dau poza

PS - Vrem si noi un banner la voi pe blog ca poate vor baietii din suceava sa citeasca si stirile serioase despre noi daca vor...

Bine puteti sa-l modificati putin normal... in stilul vostru doar sa se poata inta la mine de acolo

Anonim spunea...

nu mai master :)) mi-a trecut =)))

Master spunea...

Am pus banner. Mah si io care ma pregateam de procese acuma...

Anonim spunea...

:))) da add la id johny_tim2000

Anonim spunea...

fraierilor jucam cu sportu nu cu echipe de la tara

Anonim spunea...

taranu zurliu este un homosexual un cacanar prost.dau muie la tat neamu tau de prost